Grandioos Granada - Reisverslag uit Granada, Spanje van Cozy - WaarBenJij.nu Grandioos Granada - Reisverslag uit Granada, Spanje van Cozy - WaarBenJij.nu

Grandioos Granada

Blijf op de hoogte en volg Cozy

06 Februari 2016 | Spanje, Granada

Hoera, de motor is gerepareerd. Het probleem was de krukas-censor, die was kapot. Een slimme monteur zou daar misschien in één uur achterkomen; hier deden ze er drie dagen over. Tijdens de openingsuren van de garage, van 9 uur 's morgens en 8 uur 's avonds, werden we geacht te gaan wieberen. Dan waren de monteurs aan het sleutelen. Aan het eind van de werkdag werd de camper buiten de garage gezet, zodat we daar konden overnachten. Een heel gedoe.
Die drie dagen hebben we voornamelijk in de stad Granada doorgebracht. Het is een prachtige stad met veel Moorse invloeden. Het hoogtepunt was de Alhambra, waar we een hele dag doorgebracht hebben. Zoveel moois te zien. De foto's spreken voor zich.
Wat een verademing om de camper uiteindelijk op te kunnen halen en naar de camping in de buurt te rijden om er te overnachten. Heerlijk: stroom, toiletgebouwtje en wifi en vooral ongelofelijk opgelucht!