Belgische kust deel II - Reisverslag uit Westende-Bad, België van Cozy - WaarBenJij.nu Belgische kust deel II - Reisverslag uit Westende-Bad, België van Cozy - WaarBenJij.nu

Belgische kust deel II

Blijf op de hoogte en volg Cozy

20 Oktober 2015 | België, Westende-Bad

De zon wil maar niet doorbreken. De voorspellingen waren dit weekend zo goed, dat we een extra dag in Westende zijn gebleven. Een prima camping, daar niet van, maar we willen ons vooral graag koesteren in een gezellig nazomer-zonnetje.
De laatste drie dagen vooral heel actief geweest. Elke dag enkele tientallen kilometers gewandeld en gefietst in het zuidelijke deel van de Vlaamse kust. En nogmaals een traject afgelegd met de beroemde kusttram. Zo kom je nog eens ergens.
Er is genoeg te zien in dit deel van België. Een afwisselend landschap van bossen, duinen en strand. Langs de prachtige kustweg staan veel beelden zoals je op bijgaande kiekjes kunt zien.
Morgen richting Frankrijk. We proberen met een boog om Calais heen te gaan. Al die wanhopige vluchtelingen zouden er een moord voor doen zo'n lekker rijdend huis als de onze te kunnen bezitten. Maar voorlopig hopen we daar zelf van genieten!

• 21 Oktober 2015 - 10:55

Joke:

So wie geht es mit ienen.
    Mijn Duits is belabberd maar versta het goed.
    Essen vaak geweest en ook in Botrop.
    Wij waren gisteren bij Wim en Marjan, ik wilde Nel uit Leiden ophalen, dus ff buurten borreltje gedronken en weer naar huis.
    Mijn zwager gaat steeds slechter. Dus een adviesje.... leef je leven nu.
    Zouden jullie weer een steentje, uit elk land mee willen nemen, hihihi. Ik heb het nu, bijna, op tijd gevraagd.
    Straks naar Frankrijk of gaan jullie richting Moskou?
    Wel veel rottigheid daar.
    Wat een prachtige schaapies, mooie foto's.
    Lieverds geniet lekker en wees lief tegen elkaar.
    Groet Joke

• 27 Oktober 2015 - 12:55

Ella:

iK REIS MET JULLIE MEE. GROETJES ELLA.