Dag 3 in Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Cozy - WaarBenJij.nu Dag 3 in Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Cozy - WaarBenJij.nu

Dag 3 in Hong Kong

Blijf op de hoogte en volg Cozy

04 Februari 2015 | Hong Kong, Hong Kong

Cock tobt al een poosje met een pijnlijke rug. Er zijn eerder röntgenfoto's gemaakt, maar daarop was niets te zien. Met ijzeren discipline doet hij elke dag de oefeningen, die de fysio hem heeft voorgeschreven. Echter de pijn blijft constant aanwezig.
Vanmorgen werd hij gillend van de pijn wakker en hij duwde mij bijna letterlijk het bed uit om op zoek te gaan naar een dokter. Op een holletje naar de receptie, die mij wist te vertellen, dat er precies naast het hotel de praktijk van een arts was. Het spreekuur zou om 9 uur beginnen. In afwachting ervan nam Cock nog maar een handje paracetamol.
De dokter kwam, zag en .. gaf hem een injectie in zijn bil en drie zakjes met pillen. Wel eerst even contant afrekenen graag.

We hadden geen zin om nog een paar bezienswaardigheden te gaan bezoeken, maar kozen ervoor om op tijd naar het vliegveld te gaan. Daar hebben we aardig wat uurtjes doorgebracht, voordat we konden instappen voor een volgende vlucht van 12 uur naar onze uiteindelijke bestemming: New Zealand, here we come!

• 06 Februari 2015 - 14:44

Joke:

Lieve Cock en Zita,
    Al een paar dagen genieten en wij maar de leuke verslagen lezen. Vervelend de rugpijn van Cock. zenuwpijn is heel naar. Hoop dat de pijn zakt. Uiteindelijk lekker genieten in het mooie New Zealand.
    Foto's van de oorbellen worden gewaardeerd, nooit spijt krijgen van je aankoop. Leef nu...
    We wachten jullie verdere verslagen af.

Lieve groetjes Joke

• 06 Februari 2015 - 14:53

Theo Lobker:

Hi lieverds....
    Leuk om jullie zo te kunnen volgen.Vervelend Cock ...je rugpijn..Luister naar je zus Theo...niet zwaar tillen he?! Lekker genieten schatten en mooie foto's laten zien..... Liefs Theo (alias Nel)Xxxxx

• 07 Februari 2015 - 09:02

Wim Löbker:

beterschap broertje.
    volgen nu nog ff de berichten tot donderdag dan zijn we ff voor een maandje uit de lucht.
    even afzien in Thailand.
    veel plezier samen