YCG in Tirau, laatste ronde - Reisverslag uit Tirau, Nieuw Zeeland van Cozy - WaarBenJij.nu YCG in Tirau, laatste ronde - Reisverslag uit Tirau, Nieuw Zeeland van Cozy - WaarBenJij.nu

YCG in Tirau, laatste ronde

Door: Cozy

Blijf op de hoogte en volg Cozy

10 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Tirau

Allereerst een hartelijke groet aan Hanny en Nel, onze achtergebleven YCG leden in Holland.
We denken steeds aan jullie!

Het is dinsdagmiddag. In alle vroegte is de groep YCG naar een toeristische attractie vertrokken, minstens drie uur heen, drie uur terug. Ze bezoeken een slapende vulkaan met eeuwige sneeuw. We zijn er een paar weken geleden al geweest en met een stoeltjeslift naar boven gegaan. We hebben de vrienden gevraagd of ze willen checken of het gedeelte met 'Cozy was here' in de eeuwige sneeuw nog terug te vinden is. Ben benieuwd.

Wij hebben vandaag met zijn tweetjes een ander park bezocht: Wai-O-Tapu Thermal Wonderland. Opnieuw een vulkanisch gebied met hete bronnen, een grote spuitende geiser van zo'n 10 tot 20 meter, borrelende modderpoelen, zwavelrotsen en waterbekkens in allerlei kleuren, van champagne tot gifgroen. We hebben er een mooie wandeling van een paar uur gemaakt. Is weer eens lekker zo samen op pad

Dit is mijn laatste verslag. Morgen gaan we de camper terugbrengen naar Auckland en gaan nog een nacht in een hotel voor we terugvliegen. Guus en Ima rijden met de camper mee en ook zij gaan naar een hotel. We vliegen met verschillende maatschappijen terug naar Nederland. Het grappige is, dat zij een uur eerder met de plane vertrekken, een stopover maken in Kuala Lumpur.
Wij vliegen later, maken een stopover in HongKong en komen een half uur eerder aan op Schiphol.
We kunnen donderdag Guus en Ima uitzwaaien op het vliegveld in Auckland en op vrijdagmorgen het stel welkom heten op Schiphol. Dat gaan we dus doen, reken maar!

P.S. Vandaag hebben we weer een kijker voor ons huis in 's-Gravenzande. Niet te geloven, de vijfde in onze vakantie. Dat gaat de goede kant op. Joehoe!!!
P.S.2 Voor de oplettende kijker, de site 'waarbenjij.nu' geeft af en toe de foto's in verkeerde volgorde weer. Dan begint de reeks met een zonsondergang en eindigt met het ontbijt van diezelfde dag. No big deal, toch?

• 10 Maart 2015 - 16:23

Joke Buhrs:

Hallo lieve genieters,
    Het zit er bijna op. Kijk nog even goed om jullie heen en doe een wens en een groet aan het mooie land.
    Ook hier schijnt de zon...DUS ook voor jullie.
    Hopelijk wordt jullie droomhuis toch verwezenlijkt en wordt het schip verkocht.
    Neem als het nog mogelijk is een steentje mee. Dat vraag ik altijd aan familie die op vakantie gaan.
    Eentje die je bij mij vindt passen.
    Tot gauw en voorzichtig en gezond terugkomen.
    Liefs Joke

• 11 Maart 2015 - 15:39

Martina:

Hallo vriendjes

Nog even en dan zijn jullie weer thuis ...en hopelijk een mooi thuis verassing... huisje verkocht.
    De foto's waren weer zo mooi heb er van genoten ook van je verslag hoor!
    Goede vlucht en het zonnetje schijnt voor jullie

• 12 Maart 2015 - 12:17

Nely Schellevis:

Hallo Cock en Zita

Wens jullie een goede vlucht terug naar Nederland wat gaat de tijd toch snel jullie kunnen terug kijken op een mooie vakantie en nog nagenieten in het vliegtuig.

Zou wel leuk zijn als je huis verkocht is als je terug komt.

GR.Nely

Harry

• 13 Maart 2015 - 20:38

Nel:

Lieve schatten

Inmiddels zijn jullie weer op Nederlandse bodem.Hoop dat deze prachtige reis jullie heeft gegeven wat jullie hadden verwacht.Een prachtige ervaring rijker...die niemand meer afpakt.
    DIKKE KNUF en hopelijk tot snel kus van Nel Xxxxx

• 14 Maart 2015 - 08:12

Hannie:

Welkom thuis en bedankt voor de mooie reisverhalen,
    Groetjes, h

• 15 Maart 2015 - 15:41

Nel Koek:

Hallo Cock en Zita,
    Welkom thuis en heb met veel belangstelling jullie reisverhalen gelezen. Fantastisch!!!!
    Groetjes Nel.