Regen en kou. Op naar de zon .... - Reisverslag uit Wouwse Plantage, Nederland van Cozy - WaarBenJij.nu Regen en kou. Op naar de zon .... - Reisverslag uit Wouwse Plantage, Nederland van Cozy - WaarBenJij.nu

Regen en kou. Op naar de zon ....

Blijf op de hoogte en volg Cozy

15 Oktober 2015 | Nederland, Wouwse Plantage

Onze eerste stop was de Wouwse Plantage, waar onze nicht en haar man op een landgoed wonen in een soort portierswoning. Wat een bijzondere locatie om met onze camper te kunnen staan!
We kregen een warm onthaal en als doorgewinterde kampeerders konden ze ons beginnelingen veel nuttige informatie geven. Bovendien werden we getrakteerd op diverse culinaire hoogstandjes. Genuttigd bij een gezellig snorrende houtkachel...
De 2e dag een flinke fietstocht gemaakt richting Bergen op Zoom.
Geweldige bossen en landschappen. Jammer dat we de laatste 10 kilometer in de stromende regen moesten afleggen.
Volgende dag weer een fietstocht. Nu was het de koude die ons parten speelde. Tijd dus om zuidelijker te gaan. Maar..... eerste langs Bep in 's Heerenhoek. Lekker zuurkool maken/eten en nog wat overgebleven klusjes te doen. Het zuiden (lees: "de zon") lonkt.

• 15 Oktober 2015 - 13:44

Bep:

Yhoooo Hoooooo

• 28 Oktober 2015 - 18:29

Connie:

leuk om me jullie mee te mogen reizen, en dan als 1e stop al zo'n prachtig plaatje. Wat een droomhuisje met die bijzondere stenen en mooi dak !! Ik ga snel verder lezen ;-)