Adios Espagna - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Cozy - WaarBenJij.nu Adios Espagna - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Cozy - WaarBenJij.nu

Adios Espagna

Blijf op de hoogte en volg Cozy

26 November 2015 | Spanje, Alicante

Even gedag zeggen. We zitten op het vliegveld van Alicante en over een uurtje vliegen we naar Rotterdam. De buurtjes zullen ons daar ophalen. Dat is superaardig.
Wel jammer dat we onze reis moeten onderbreken, daar hebben we best moeite mee, vooral Cock baalt als een stekker. Maar de laatste week zaten we voor ons gevoel in een wachtkamer. Hoe zou het nu met Pa gaan? We stonden ermee op en gingen ermee naar bed. Het is prettiger om in de buurt te zijn, zodat we ook hand- en spandiensten kunnen verrichten. Tot later?

• 26 November 2015 - 11:40

Nely:

Cock en Zita
    Goeden vlucht terug en veel sterkte met je Vader fijn dat je hem nog bij kan staan nu het slechter met hem gaat.
    Veel sterkte Nely

• 26 November 2015 - 19:43

Martina:

Hoi Vriendjes...

Helaas te laat met antwoorden, wij hopen dat jullie een goede vlucht hebben gehad.
    Heel veel sterkte met jullie (schoon)vader.... fijn voor hem dat je bij hem kan zijn.
    Liefs,

jullie vriendjes